Lååååååång lista.

Nu börjar jag bli mer och mer stressad inför den stora dagen. Vi ska ju fixa ALLT själva och det är en del. För ca 9 månader sen så kändes alt som lätt som en plätt. Nu funderar vi på om man kanske ska köra hela paketet på en herrgård istället. Tänk om nån annan kunde fixa ALLT. Men vi har ju inte råd med det, skulle vi vinna på triss så kanske det blir så, haha.

Nu har vi skrivit en lista som ska vara helt avklarad senast sista oktober.

-Sy klart alla stolsöverdrag.
-Köpa/göra sockerpasta
-Göra dekorationerna till våra cupakes (de klarar sig i flera månader nämligen)
-Provbaka cupcakes
-Provlaga desserten (chokladmousse)
-Provlaga/göra förrätten (Italiensk antipasti)
-Köpa ställning till våra cupcakes
-Bestämma oss om dukar och servetter. Kolla priser. Ska vi hyra tyg/linne eller köpa engångs?
-Göra 40 tackkort och 40 kuvert
-Göra utsidan på 63 festprogram
-Bestämma innehåll till festhäftet
-Byta tyger på jysk (vi har köpt tyg som vi ska ha på väggarna, vill dock byta färger)
-Provduka
-Köpa presentkorgar + presenter till vår familj som hjälper till inför bröllopet
-Jag ska bestämma klänning
-Jag ska köpa brudväska
-Jag ska köpa brudskor
-Göra vattenflaskor och vinflaskor som vi ska ha på borden. 22 av varje = 66 flaskor ska samlas ihop!
-Fråga vänner ang. lån av högtalare och reciver
-Hitta en vals som vi gillar. Vart ska man leta egentligen???
-Öva på valsen!

Och så ska jag hinna träna... hmmm... Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0