Dessa mardrömmar....

Jag drömmer mer och mer mardrömmar om bröllopet.
Inatt drömde jag att vi var i ett rum i stadshuset där vi gjorde iordning oss inför vigseln. Alla satt utanför och väntade och var och varannan minut kom det in familjemedlemmar in och störde när vi böt om. Men jag hittade inte min klänning! Hade fel strumpbyxor, hade råkat ta med svarta leggings. De hade en maskeradhörna i det där rummet så jag fick ta en sån klänning tillslut. Dem ropade på oss att det var vår tur och då kommer jag på att jag inte fixat håret alls!!!! Det var katastrof alltihop. Mådde så dåligt när jag äntligen vaknat upp.

Förra veckan drömde jag att vi ca en timme innan bröllopsfesten kom på att vi glömt förbereda varmrätten (vi ska ordna maten själva) Gästerna var på väg och vi hade NOLL. Vi försökte fixa maten m.m. men upptäckte då att festlokalen vi hyrt inte kunde ha ett E-bord. Det var små hörnor överallt där man kunde sitta 2 eller 4 personer bara. Men hur skulle vi duka nu?! Vi vill ju att alla ska sitta tillsammans. Vi ville byta lokal men hur skulle det gå till på bara en timme?
Den här drömmen var riktigt jobbig och jag hade ångest i flera dagar efteråt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0