Skor till den stora dagen

Nu när jag har min klänning så kan jag fundera på det här med skor. Jag vill ha ca 7cm klack och de ska vara svarta, lila, vita eller i silver. JAg har även funderat på om jag behöver några skor att ha utomhus. Vi ska iof inte vara te så mycket. Vi fotas i stadshuset när vi vigs och efteråt tar vi limo till lokalen så det blir inte så mycket utomhusvistelse. Blir jobbigt att hålla på och byta kan jag tänka mig men OM det är 20 minus grader så behövs det nog. Jag får lösa det då precis innan helt enkelt, när vi vet hur vädret blir.
Så, nu har jag funderat över skor jag kan ha på festen.

Dessa har jag beställt på http://www.lightinthebox.com/ och dem kostade bara 27 $


Dem här beställde jag på https://www.brandos.se/
899 kr

399 kr





499 kr

799 kr


En del kanske tycker att man absolut inte ska ha svarta skor men nu har vi ju svart som en av "våra" färger så jag tror det kommer bli fint!
Många vanliga brudskor är ivory färgade och det vill jag INTE ha så det är lite svårt att hitta dem perfekta. Jag hoppas att något par av dessa ska passa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0