JAG ÄLSKAR MIN NYA BRUDKLÄNNING!

I fredags fick jag brudklänningen som jag beställt från Kina. Den slank igenom tullen och DHL leverarade den hem till mig utan att ta betalt för moms m.m.
Jag kunnde inte vänta på att sambon skulle komma hem utan trixade i mig den helt själv. Det var inte lätta att snöra den i ryggen men det gick, efter ca 45 minuter. Jag var helt svettig när han kom hem, haha, och jätte snygg! Det var självklart att jag skulle ha den här klänningen istället för min mammas. Jag vill så gärna ha en vit klänning också :) Jag är hur som helt JÄTTENÖJD med klänningen.
Jag beställde den på http://www.wholesale-weddingdress.com/ och tillsammans med frakten kostade den ca 1100 kr.



På bilden ser det nästan ut som om tyget glittarar men det gör det inte.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilken underbar klänning. Jag gifter mig bara tre veckor efter dig och kommer absolut att följa er resa fram till er stora dag! Titta gärna in på min blogg :)



Lycka till med allt!

2011-11-04 @ 18:05:04
URL: http://soontobemarried.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0