Idag har jag fått två paket- brudskor och presentkorgar!

Jag hämtade ut två paket idag. Mina skor från footway och presentkorgar från frapp.
Skorna var ok men inte alls som dom glittriga såklart. Men fina :) Om inte dem silviriga jag har beställt från Lightinthebox.com är bra så kommer jag ha dem här.

Vi beställde "brödkorgar" från Rice på frapp.se för att ha som presentkorgar. Brödkorgar kanke låter litet men dem är stora som presentkorgar. Vi får plats med vinflaska och en massa annat. Priset var mycket bra också, 109 kr för 3 stycken!!! Vi hade kollat på samma korgar på en annan sida men dem kostade mycket mer och det var styck pris. Så denna korg kan jag verkligen tipsa om! Synd att man inte kan välja färger bara... Korgen är stabil och inte alls "sladdrig" som jag var rädd för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0