Servettringar och hemliga uppdrag

Det blev servettringar och jag ska lägga upp bilder imorgon!
Mitt i fixandet så ändrade jag mig om några saker så jag hann inte lägga upp det då.
Har kommit på att jag vill ha hemliga uppdrag som jag ska skriva i servettringarna så nu är jag helt uppe i det :)

Några uppdrag vi funderar på:
-Är från din bordsgrannes tallrik
-Prata med osynliga gäster
-Drick ur grannens glas
-Gör en high five med någon av dina bordsgrannar
-Kom ut från toan med dasspapper hängandes ut från byxan/kjolen
-Berätta för de runtom dig om din frimärkssamling som du är väldigt stolt övr
-Klirra i glaset och ställ dig upp, harkla dig och "Jag har glömt vad jag ska säga
-När någon säger "Jag har glömt vad ja ska säga" ska du utbrista "Där satt den!"
-Vik en hatt av din servett

Ja det finns en del och jag orkar inte skriva ner lla jag samlat på mig här. Kan skriva fler en annan dag o någon är intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0