Jag har börjat sy våra stolsöverdrag...

Vi lånade hem en stol från vår festlokal i tisdags för att jag skulle mäta och börja sy våra 63 stolsöverdrag. Stolarna är som sagt skitful och faktiskt i skitfärg. Bruna. Efter ett tag fick jag tilldet och har hittils sytt 11 st. Provade med våra silvriga stolsrosetter och blev besviken!!! Det var inte så fint som jag hoppats! Så jag beställde hem likadan i lila (vår temafärg) istället. Håller tummarna för att det ska bli bra nu. Jag har fotat lite under arbetets gång och ska lägga upp bilder snart. Jag är nöjd övr att jag får ut fem överdrag per knoppa lakan á 19 kr. Kommer bli tråkigt att sy allt men billigt :)

Jag bjuder på en bild på den fula stolen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0