I helgen blir det nog en tur till IKEA

Helst skulle min kille släppa av mig där och sen komma och hämta mig, haha, men så lätt slipper han inte undan! Vi ska inte köpa så mycket nu ändå :) Eller säger man alltid så? ;)
Vi ska köpa knoppalakan som jag ska sy stolsöverdrag av. Har läst om att man kan få ut 4-5 ryggstödsöverdrag av ett lakan á 19 kr. Det är ju toppen! Så mellan 13 och 16 paket behöver vi köpa...
Jag ska även köpa de små 5 kronors vaserna, känns som om de passar vårat vinterbröllop faktiskt! Eftersom vi ska ha murgröna och ev. andra blommor längst borden så tror jag att det räcker med två vaser med en eller ett par blommor i, per bord. 22 vaser alltså.
Sen kanske vi köper lite potpurri, tänkte dekorera inne på toaletterna med något som luktar gott. Vi vill ju att HELA festen ska vara underbar för alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0