Mina fejkringar har kommit!

Ringrna som kostade mig ca 55 kr med frakt var jättefina!
Känns aningen små dock. Jag beställde storlek 6,5 som är snäppet mindre än min vanliga storlek 17. Har hört att fingrarna sväller lite i värmen så jag beställer nog storlek 7 för säkerhets skull!


Stone:
SWAROVSKI Austrian Crystal
Crystal Color:
Clear
Crystal Shape:
Round Cut

Crystal Size

0.46 Carat Diamond Simulated

Surface Metal:

18Kt White Gold Plated

Base Metal:

Brass Alloy
Stamp: 18KRGP

Condition:

Brand New with Tag
Weight:
6.5 grams
Producer:
Italina (China) Holding Ltd.
Brand
Rigant

Magnificent Designer Ring

A Lovely gift bag for each order

Not easy to tarnish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0