En kväll på ebay.com

Min fästman är ute med kompisar och jag har suttit framför ebay.com hela kvällen och tittat på brudklänningar, haha. Jag har ju redan en klänning (mammas) men kan inte låta bli att sukta efter andra!

Nu har jag iaf beställt en underkjol till min så att jag kan se hur den sitter på ordentligt. Kostnad med frakt: 190 kr


Jag beställde även fuskmurgröna för att se om det är nåt man kanske kan dekorera med. Ca 275 cm. Kostnad med frakt: 18 kr


Jag har kikat efter fejkringar som jag kan ha när vi reser runt i asien på vår bröllopsresa och fastnade för dessa. Kostnad med frakt: 55 kr!


Jag har även köpt en svart bordslöpare, fast det är en stolsrosett i siden egentligen. Jag ville ha en smal och de här är ju perfekt. Kostnad med frakt; 18 kr. Kommer ev. köpa 10 till och då blir det lite billigare (säljs i 10-pack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0