Den där vigselringen...

Jag lämnade ju in ringen hos en guldsmed för att få ett prisförslag på vad det skulle kosta att göra om den...
3300 kr!
Då skulle ringen kosta lika mycket som en ny och jag har ju då köpt den helt i onödan. I slutändan är det väl inte dyrt så men vår budget för vigselringen är ju bara max 3000 kr (köpte dyrare förlovningsringar istället) Men efter ett snack med dem på guldsmeden så ska jag nu bara förminska den till min storlek (kostar 420 kr!!) och de var helt säkra på att det skulle funka bra även fast den är pyttelite högre än min förlovningsring (Bilder finns längre ner i bloggen) Så nu håller vi tummarna för att det ska bli snyggt! Jag får hämta ut ringen 23/6... Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0