Varför cellofankuvert?

Fick en fråga varför jag inte ville ha vanliga kuvert.
Jag hade tänk ha det från början faktiskt men eftersom mina kort är som luver i sig med ett fint sidenband runt så tänkte vi att det vore häftigt om man såg det genom kuvertet. Vi ska tsta oss se vilket som blir bäst!
Jag kommer att göra egna fyrkantiga kuvert sen utan 15 kuvert, det spara vi mycket pengar på! Dessa kuvert ska vi ha till tackkorten så dem ska jag göra ändå. Lägger upp bilder när det är gjort! Och självklart lägger jag upp bilder på hur det le med cellofan kuverten.

Kommentarer
Postat av: kristina

Hej

Vilken fin pälsjacka du köpt.

Blev sugen på att skicka efter en också.

Vad kostar portot hur lång tid tog det innan du fick din.



Kram Kristina

2011-08-07 @ 20:19:21
Postat av: kristina

Hej

jättefin pälsjacka du beställt.

Har lite frågot vad kostar frakten har du fått din och är du nöjd med den. Såg att ni ska till Thailand på bröllopsresa härligt vi har varit där 3 gånger. Rekomenderar kholanta och en liten ö som heter Khojum.

Khojum ligger mellan kholanta och Krabi.



Kram Kristina

2011-08-07 @ 20:29:01
Postat av: kristina

Hej

jättefin pälsjacka du beställt.

Har lite frågot vad kostar frakten har du fått din och är du nöjd med den. Såg att ni ska till Thailand på bröllopsresa härligt vi har varit där 3 gånger. Rekomenderar kholanta och en liten ö som heter Khojum.

Khojum ligger mellan kholanta och Krabi.



Kram Kristina

2011-08-07 @ 20:33:06
Postat av: Åsa

Hej Kristina! Frakten var inte alls dyr, jag valde det billigaste alternativet vilket också tog längst tid. Kommer inte ihåg hur länge... Kanske 3 veckor. När du beställer från dem så ser du fraktkostnaden direkt.

Jag har ocså varit i Thailand tre gånger :) Men min blivande man har aldrig varít där så det ska bli kul ändå. Tack för tipset!

2011-08-07 @ 20:35:32
Postat av: kristina

Hej Åsa

Tack för att du svarade. Blev visst lite upprepningar med inläggen tryckte väl för många gånger.

Blev du nöjd med jackan är sugen på att beställa den.

Ska på fest i slutet på augusti och där det är dresskod aftonkläning skulle var fint med en ljus päls då. Drömde om vinterbröllop men av olika andledningar blev det sensommar bröllop vi har bröllopsdag 25/8.

2011-08-08 @ 01:20:14
Postat av: Åsa

Oj det glömde jag skriva. Jo jag är nöjd med den, men jag kommer nog inte använda den mer efter bröllopet. Fick tips om jackan av en tjej som också blev nöjd! Sidan jag beställt den från är lite speciell... De har flera pälsjackor och alla ser ut som min, har trekvarts armar och bollar. Men bollarna kan klippas bort. Kolla in på sidan, lightinthebox.com.

2011-08-08 @ 07:13:37
Postat av: Jessica

Jag brukar skicka gratulationskort i cellofankuvert; det känns så vackert och exklusivt när det är fina kort i. Klart ni ska skicka inbjudningskorten i cellofankuvert! Mina kuvert ingick när jag köpte korten, så tyvärr vet jag inte vad de kostar eller var man kan köpa dem billigast. Lycka till!

2011-08-09 @ 18:49:08
URL: http://blogg.jessicajager.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0