Ett perfekt förhållande!?

Jag tycker att jag har ett perfekt förhållande och det stör MÅNGA.

Det kan komma på tal när jag hör typ "han/hon gör si eller så men vadå, alla är väl inte perfekta..." eller liknande.

Alla förhållanden är olika, vissa bråkar mer och vissa mindre. Jag dömer inte ut ett förhållande för att dom bråkar så länge de inte mår dåligt över det. Vissa mår ju bättre av att gräla av sig lite. Andra kanske inte bråkar så mycket men de kan ha andra problem eller kanske sopar problemen under mattan.

Men bara för att ja påstår mig ha ett perfekt förhållande så betyder inte det att vi inte bråkar. Det jag menar är att vi är perfekta för varandra, vi kompleterar varandra, vi växer av våra bråk och tjafs, vi respekterar varandra och våra olika egenskaper. Jag vill bara understryka att jag tycker att jag har ett perfekt förhållande utifrån våra villkor. För vem tror att det finns ett förhållande som är perfekta enligt alla.

En av de anledningar som gör vårt förhållande perfekt:
Vi kan gå ut och festa/dricka tillsammans utan att tjafsa!
Tyvärr så vet jag att alla inte kan det och förmodligen så har dem hittat andra former för sitt festande för att få det funka kanske...
Jag och min blivande man har många gemensamma kompisar tillsammans och det blir en del utgångar/fester emellanåt och vi går alltid tillsammans. Hade vi tjafsat efter ett par öl så hade det inte funkat tyvärr.

Självklart finns miljoner andra bra saker också :)

Jag önskar alla där ute många, långa fina förhållanden <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0