Jag vill boka tid i stadshuset NU!

Ända sedan vi bestämde att vi skulle gifta oss i stadshuset så har jag försökt boka en tid. Innan årskiftet så fanns det bara tider fram till dec 2011 så jag tänkte att de skulle släppa nya tider i januari... Men icke sa nicke. Har kollat flera gånger i månaden sedan dess och man kan fortfarande bara boka fram till dec 2011! Jag mailade dem och frågade när de nya tiderna skulle komma och fick svaret "nån gång i vår". GAAAAAHHHH jag vill ju boka min tid nu! För TÄNK om nån annan hinner före och bokar den tiden vi vill ha, vilken katastrof... ;)
Jaja, får väl gå in och kolla igen så fort det blivit maj och hoppas hoppas HOPPAS att man kan boka för januari 2012 då!
Håll tummarna för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0