Hemma väntade tre paket!

Efter en vecka i sälen så såg jag verkligen fram emot att komma hem. Till mina paket som jag visste skulle ligga och vänta på mig.
Jag fick bla. mina stolsrosetter.
Lokalen vi ska hyra har jättefula bruna plaststolar och jag sy överdrag till dom. Överdraget kommer bara täcka ryggstödet, det viktigaste att täcka. Och för att göra det snyggt och ge det den rätta bröllopskänslan så kommer vi ha dessa rosetter i silvrig organza.
På bilden så har jag knytit runt en barstol, så det ser lite konstigt ut men ger ändå en rättvis bild.
Rosetterna är köpa på ebay.com för ca 350 kr ink. frakt!!! (100 st)
Är någon intresserad av att hitta dessa fynd på ebay så säg till, då ordnar jag en länk.



Ps. I de andra paketen fanns pärlor som jag ska ha till servettringarna, riktiga fynd de också

Kommentarer
Postat av: sara

Hej

Jag satt och läste i din blogg det är så att jag behöver köpa stolrosetter från ebay men vet inte var man ska köpa de billigast utan att behöva betala tull och sånt.

Kan du beskriva till mig hur du gjorde och hur mycket du betalade exakt ? är de lätta att stryka?tänker du sälja de lila som du har?

tack

MVH

sara

2011-08-14 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0