Hemma från semestern

Vi har precis tillbringat en vecka i sälen med snowboard och aftesrki, underbart! Jag kan verkligen rekomendera vecka 15 för då är det så lite folk, inga köer i liftarna eller så. Och stugan var mycket billigare än övriga veckor. Sen så hade vi underbart vårväder också, 15 grader och sol vissa dagar.

MEN...

Vi åkte upp med vänner, ett annat par, och dom tjafsade konstant! Hela tiden! Om allt!
Vi tittade bara på varandra och tänkte "vi ska aldrig bli som dem"
Jag tycker det är så himla tråkigt och när det är ens vänner så känns det ju ännu mer. Vi försökte prata lite med dem men de verkade inställda på att "det är så här vi har det, det bara är så"
Sorligt.
Jag skulle aldrig se en framtid med någon som jag tjafsar med konstant om allt och ingenting...

OCH...

Jag är så GLAAAAD för det som jag och min blivande man har. Vi tjafsar aldrig om skitsaker. Vi är raka och ärliga, på ett respektfullt och trevligt sätt. Önskar alla kunde ha det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0